Izmir, 4-11th May
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ
1. Πληρωμές. Η σχολή της Τουρκίας οργάνωσε τα πάντα σύμφωνα με όλες τις συμφωνίες μας. Πληρώνουν για όλα τα μέσα μεταφοράς και είχαν πολύ καλά τακτοποιημένα γεύματα, έτσι ώστε να καθορίζεται με σαφήνεια ολόκληρο το ποσό που θα πληρώνει ανά άτομο.
2. Πρόγραμμα Το πλήρες πρόγραμμα εκπληρώθηκε. Όλα τα καθήκοντα έγιναν.
3. Ημερομηνίες συνεδριάσεων του Ταλίν: έπρεπε να τροποποιήσουμε τις ημερομηνίες για την εσθονική συνάντηση εξαιτίας της ημερομηνίας των ελληνικών εκλογών - άγνωστη - και η ρουμανική ομάδα με άλλα σχέδια του προγράμματος Erasmus θα διεξαχθεί ταυτόχρονα, οπότε αντί για τις 13 έως 19 Οκτωβρίου 2019, Οι ημερομηνίες είναι από τις 28 Οκτωβρίου έως τις 01 Νοεμβρίου. Αυτές είναι εργάσιμες ημέρες, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται λεπτομέρειες ταξιδιού, επειδή θα επιλέγονται από κάθε ομάδα. Αυτές είναι οι τελευταίες ημερομηνίες. οι τυχόν αλλαγές θα έπρεπε να είχαν γνωστοποιηθεί εκ των προτέρων στους άλλους εταίρους, ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω προβλήματα και ρυθμίσεις για τη διοργανώτρια χώρα. Επομένως, για μελλοντικές συναντήσεις όλοι συμφώνησαν ότι από τη στιγμή που θα επιλεγεί μια ημερομηνία δεν θα τροποποιηθεί παρά μόνο σε εξαιρετικά θέματα.
4. Αξιολόγηση της συνεδρίασης του Βόλου: Η ομάδα της Εσθονίας μοιράστηκε την αξιολόγηση αξιολόγησης της ελληνικής συνάντησης.
5. Αξιολόγηση της συνάντησης της Σμύρνης: Η ομάδα της Εσθονίας έχει ήδη δημιουργήσει και μοιράσει τη νέα φόρμα με όλους τους συμμετέχοντες. Είναι υποχρεωτική η απάντηση σε αυτό το ερωτηματολόγιο για όλους τους συμμετέχοντες εκτός από τους διοργανωτές.
6. Αντιμετώπιση εμφανίσεων: Υπενθυμίζεται ότι μετά από κάθε συνάντηση, όλοι οι εταίροι πρέπει να γράψουν μια σύντομη ανασκόπηση με τις ιδέες τους, σχόλια και κάποιες φωτογραφίες και να τις μοιραστούν στο αρχείο δίσκου που δημιούργησε η τουρκική ομάδα. Θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό - μέσα σε μια εβδομάδα, ώστε να ενημερωθεί το ρουμανικό ημερολόγιο και το blog.
7. Διάδοση: Μετά από κάθε συνάντηση, όλοι οι εταίροι πρέπει να προσπαθήσουν να δημοσιεύσουν στα τοπικά μέσα ενημέρωσης μια σύντομη έκθεση σχετικά με το θέμα, ώστε να ενημερώσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους για το έργο μας. Σε συνέχεια αυτής της δράσης, κάθε ομάδα θα μπορούσε να εξετάσει τη δυνατότητα διοργάνωσης εκδήλωσης παρόμοιας με το σεμινάριο που διοργάνωσε η τουρκική ομάδα την Παρασκευή.
8. Άλλες δραστηριότητες: όλοι πρέπει να μοιραζόμαστε στο Google Drive όλες τις δραστηριότητες που γίνονται στα σχολεία μας σχετικά με το θέμα, ενδιαφέρουσες συνδέσεις, ταινίες, άρθρα ενδιαφέροντος κλπ.
9. Ειδικά αιτήματα: Η ρουμανική ομάδα ζήτησε τη συνεργασία όλων των εταίρων για να πάρει φωτογραφίες σχετικά με την παράδοση πιστοποιητικών στο Alcalá de Henares και στο Βόλο.
10. Διπλώματα: Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν το πιστοποιητικό συμμετοχής τους.
11. Ευχαριστίες: Όλες οι ομάδες εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους και τις ειλικρινείς ευχαριστίες προς την τουρκική ομάδα για τη σκληρή δουλειά τους και για τη διοργάνωση μιας αξέχαστης εβδομάδας για όλους μας.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Η ισπανική ομάδα πρέπει να ολοκληρώσει και να μοιραστεί το ερωτηματολόγιο για προικισμένους μαθητές.
AGREEMENTS
1. Payments. The Turkey school organized everything according to
all our agreements. They paid for all the transportation means and had very
well arranged the meals so the whole amount to pay per person was very clearly
specified.
2. Program
The entire program was
fulfilled. All tasks were done.
3. Tallinn meeting dates:
We had to modify the dates for the Estonian meeting due to Greek elections date
–still unknown- and Romanian team having other Erasmus project going on at the
same time, so instead of 13 to 19th October 2019, the new dates are from 28th
October until 01st November –These are working days, not including travelling
details because they will be chosen by each team. These are the final dates;
any changes should have been communicated to the other partners in advance to
avoid further trouble and arrangements to the organizing country. So, for
future meetings we all agreed that once a date is chosen it will not be
modified unless on exceptional matters.
4. Volos
meeting assessment: Estonian
team shared the assessment review of the Greek meeting.
5. Izmir
meeting assessment: Estonian
team has already created and shared the new form with all the participants. It’s
mandatory to answer this questionnaire for all participants except for the
organizers.
6. Meeting
impressions: It was reminded
that after every meeting, all partners must write a short review with their
ideas, comments and some pictures, and share it on the drive file created by
the Turkish team. It should be done as soon as possible - within a week so that
both Romanian diary and the blog can be updated.
7. Dissemination: After each meeting, all partners should try to
publish on their local media a brief
report about it to make as many people as possible aware of our project.
Further to this action, each team could consider the possibility of organizing
an event similar to the seminar arranged by the Turkish team on Friday.
8. Other
activities: we should all share
on Google Drive all the activities done in our schools related to the topic,
interesting links, films, articles of interest etc.
9. Special
requests: Romanian team
requested the cooperation of all partners to get photos of the delivery of
certificates in Alcalá de Henares and Volos.
10. Diplomas:
All participants received
their certificate of attendance.
11. Acknowledgements:
All teams expressed
their gratitude and sincere thanks to the Turkish team for their hard work and
for arranging a memorable week for all of us.
PENDING
MATTERS
ü
Spanish team has to
finish and share the questionnaire for gifted students.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου