Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Επίσκεψη στην Ισπανία - Πρόγραμμα Erasmus+ 'Dealing with Gifted Education"

Εντυπώσεις από την πρώτη συνάντηση στην Ισπανία...
Το έργο ξεκίνησε με μια δραστηριότητα γνωριμίας, υπό την ηγεσία της συμβούλου καθοδήγησης μας, Σεφά Ακσέκι, με στόχο την αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων, όπου οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να μάθουν ο ένας για τον άλλο με λεπτομέρεια ψυχαγωγικά.
Μετά από αυτή τη δραστηριότητα, συζητήσαμε λεπτομερώς το έργο και αποφασίσαμε σχετικά με το λογότυπο του έργου, το κόστος, τη διανομή θέσεων εργασίας, την τοποθεσία Web και την ανάρτηση ιστολογίου, καθώς και τις ημερομηνίες συνάντησης για το έτος. 
Ένας από τους κύριους στόχους του έργου ήταν να διδαχθεί για τα εκπαιδευτικά συστήματα σε διάφορες χώρες μια μέθοδοd που χρησιμοποιείται. Σε αυτό το πλαίσιο, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί έκαναν παρουσιάσεις σχετικά με τα εκπαιδευτικά συστήματα των σχολείων τους και τις διευθετήσεις που έγιναν σχετικά με χαρισματικούς φοιτητές. . Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, οι κανονισμοί σχετικά με χαρισματικούς μαθητές μοιραζόταν.
 Μια άλλη πτυχή του έργου απαιτεί συνεργατικό έργο με πανεπιστήμια. ' Αντζελες, Διδάκτωρ.,  από το Πανεπιστήμιο Camilo Jose Cela, που πραγματοποίησε διάφορες μελέτες σε χαρισματικούς φοιτητές, έκανε ένα εργαστήρι για   το συνεργατικό  εκπαιδευτικό μοντέλο και οργάνωσε διάφορα ομαδικά έργα σχετικά με τις βασικές αρχές της συνεργατική  μάθηση και  η  χρήση του στην εκπαίδευση χαρισματικών φοιτητών.  Το εργαστήρι για τα προσόντα της ομαδικής εργασίας για τη συνεργατική  μάθηση ήταν πολύ αποδοτικό και οι εφαρμογές έκαναν βελτιωμένη ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων καθηγητών.
 Η συνάντηση με χαρισματικούς μαθητές, που ήταν το επίκεντρο του έργου, σε μια ομάδα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα. Ακούγοντας τους μαθητές και τους απόφοιτους του σχολείου "Fundación Escolapias kyasaio", και μαθαίνοντας για τις διαδικασίες που έχουν ζήσει, βοήθησαν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημασία της συνέπειας μεταξύ θεωρίας και πρακτικής. Οι μαθητές εξήγησαν ότι ήταν προικισμένοι από την άποψή τους και έδωσαν πληροφορίες για την εκπαίδευση που πήραν.
 Μετά από μια εβδομάδα, είδαμε μια ταινία με όνομα "Μπίλυ Έλιοτ" για χαρισματικούς μαθητές και ερμήνευσα την ταινία θεωρώντας ότι είναι χαρισματικά κριτήρια. Ο  Σεφά Ακσέκι, σχεδίασε μια ομαδική εργασία στην ταινία και παρείχε στους συμμετέχοντες να συζητήσουν την έννοια του"gifted".  Μετά, παρακολουθήσαμε μια μουσική εκδοχή της ταινίας και περάσαμε μια μέρα γεμάτη τέχνη.
 Τερματίσαμε την πρώτη συνάντηση αξιολογώντας το όλο έργο που έγινε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και πήραμε αποφάσεις για τη δεύτερη συνεδρίαση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα.
Αυτό το έργο που παρουσιάζει έξι διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα χωρών και αντικατοπτρίζει την άποψή τους, αύξησε την ευαισθητοποίηση μας στην εκπαίδευση χαρισματικών φοιτητών και φαίνεται να διευρύνει τους ορίζοντές μας.























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ

  Τη Δευτέρα 22 Απριλίου επισκέφθηκαν το 9 ο Δημοτικό σχολείο Νέας Ιωνίας οι νοσηλεύτριες του Αχιλλοπούλειου - Γενικού Νοσοκομείου Βόλου,...