Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Τ.Ο.Μ.Υ.

 Την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου επισκέφτηκε το σχολείο μας επισκέπτρια υγείας του Τ.Ο.Μ.Υ Βόλου. Μας έκανε ενημέρωση για τα μέτρα προστασίας που πρέπει να τηρούμε την περίοδο της πανδημίας.  


Τι είναι οι ΤΟΜΥ;

Είναι οι Ομάδες Παροχής Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ).
Στελεχώνονται από μια ολιγομελή διεπιστημονική ομάδα υγείας.
Βασική τους αποστολή θα είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ΠΦΥ στον πληθυσμό ευθύνης τους.
Τι κάνουν οι ΤΟΜΥ;

- Διασφαλίζουν την προσβασιμότητα στις υπηρεσίες και τη συνέχεια της φροντίδας σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε πληθυσμού.
- Παρέχουν ασφαλή, αποτελεσματική, ολιστική και ποιοτική ανθρωποκεντρική φροντίδα υγείας.
- Βασική τους μέριμνα είναι η παροχή υπηρεσιών πρόληψης και προαγωγής υγείας στον υγιή πληθυσμό, η ολοκληρωμένη φροντίδα ασθενών, με έμφαση στην αντιμετώπιση των χρόνιων νοσημάτων, καθώς και η παροχή υπηρεσιών που άπτονται της δημόσιας υγείας, όπως οι εμβολιασμοί, η κατ’ οίκον φροντίδα και άλλες.















Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕRASMUS+




Από τη σχολική χρονιά 2020-21, το 9ο Δημοτικό σχολείο Νέας Ιωνίας, συμμετέχει σε δυο προγράμματα Erasmus + KA2 στα πλαίσια της συνεργασίας για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει επικοινωνία με σχολικές μονάδες του εξωτερικού η οποία προάγει την παιδαγωγική επιστήμη, ανοίγει ορίζοντες στους μικρούς μας μαθητές και στηρίζει οικονομικά το σχολείο μας.

Τα δυο νέα προγράμματα έχουν ως θέματα:

Το πρώτο έχει τίτλο little farmers meet fields (μικροί καλλιεργητές) και αφορά την επαφή των μικρών μαθητών με τη φύση, τη δημιουργία σχολικού λαχανόκηπου, κάτι που προϋπήρχε παλαιότερες δεκαετίες και δυστυχώς εγκαταλείφθηκε, την ώθηση των παιδιών προς την υγιεινή διατροφή, την παραγωγή ίδιων προϊόντων, τη χαρά της δημιουργίας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα προβλέπονται και επισκέψεις σε γειτονικούς λαχανόκηπους, ενημέρωση και συζήτηση με παραγωγούς. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν άλλα τέσσερα σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.




Το δεύτερο πρόγραμμα έχει τίτλο think and create your own hobbies ( Εύρεση και ανάδειξη προσωπικών ενδιαφερόντων). Στην εποχή μας ο χρόνος είναι λιγοστός. Οι καταστάσεις στην ζωή είναι ικανές να χωρέσουν μόνο τις βασικές μας υποχρεώσεις. Είναι όμως γεγονός αναμφισβήτητο ότι αν κάτι δεν αλλάξει στη ζωή μας για να ξεφύγει το μυαλό, η καθημερινότητα γίνεται πληκτική και αφόρητη. Μια αποσύνδεση από την ρουτίνα μόνο ένα απολαυστικό χόμπι μπορεί να προσφέρει. Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να ανακαλύψουν κλίσεις που πιθανόν δε γνωρίζουν, να δώσουν ενδιαφέρον στη ζωή τους, να ωφελήσουν τη σωματική και τη ψυχική τους υγεία, να γίνουν οι ίδιοι πρωταγωνιστές. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν άλλα πέντε σχολεία από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.




Στα πλαίσια του προγράμματος θα γίνουν επισκέψεις στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Θα διοργανωθούν δράσεις, θα γίνουν δημοσιεύσεις που αφορούν τα αποτελέσματα των δράσεων. Υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα σοβαρό πρόβλημα για την υλοποίηση των προγραμμάτων που οφείλεται στην πανδημία του κωρονοϊού και το πιο πιθανόν είναι να υπάρξει παράταση στο χρόνο ολοκλήρωσής τους.

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Αρχή σχολικής χρονιάς

    Το πρώτο κουδούνι του σχολικού έτους 2020-2021, μιας σχολικής χρονιάς πρωτόγνωρης και διαφορετικής, χτύπησε σήμερα, 14 Σεπτεμβρίου 2020, για τον καθιερωμένο αγιασμό.
    Οι μαθητές μας προσήλθαν για πρώτη φορά με μάσκες στο χώρο του σχολείου και πέρασαν στις αίθουσες των τμημάτων τους.
    Πριν τον αγιασμό τα παιδιά  ενημερώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς για τις νέες συνθήκες λειτουργίας του σχολείου και για τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που πρέπει να τηρούνται για να παραμείνουμε όλοι υγιείς και δυνατοί.
    

 Ο αγιασμός τελέστηκε στην αυλή του σχολείου παρουσία εκπροσώπων των μαθητών, των εκπαιδευτικών και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Aρχή σχολικής χρονιάς - Επιστολή προς γονείς


9ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας Βόλου

Αγαπητοί γονείς,


    Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας μια καλή σχολική χρονιά με υγεία, γόνιμη και δημιουργική. Στις νέες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία του κωρονοϊού θα πρέπει να προσαρμοστούμε όλοι και ιδιαίτερα οι μικροί μαθητές μας. Δεν είναι εύκολο, αλλά εάν προσπαθήσουμε είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρουμε.
    Η συνέχιση της λειτουργίας των σχολείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας –που αναμένεται ότι θα συνεχιστεί κατά τους επόμενους μήνες– είναι εξαιρετικά σημαντική. Η παρουσία των παιδιών στο σχολείο είναι απαραίτητη και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία. Επιπλέον, οι δημιουργικές σχέσεις με τους συμμαθητές και τους διδάσκοντες, η συμμετοχή στο παιχνίδι και τις αθλητικές δραστηριότητες έχουν μεγάλη σημασία για την κοινωνική και
συναισθηματική ολοκλήρωση των παιδιών και των εφήβων, τη σωματική και ψυχική τους υγεία.
    Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων έχει θεμελιώδη σημασία, ώστε να προληφθεί κατά το δυνατόν η διασπορά του ιού στον χώρο των σχολείων. Εξαιρετικά σημαντικό είναι επίσης, στη περίπτωση που υπάρξουν κρούσματα σε μια σχολική μονάδα, να περιχαρακωθεί η διασπορά ώστε να μειώσει τον αριθμό δευτερογενών κρουσμάτων ιδιαίτερα σε άτομα που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού. Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή πολλαπλών
μέτρων προφύλαξης που λειτουργούν ως σύνολο:
    Η  προσπάθεια για τήρηση αποστάσεων μεταξύ μαθητών και μαθητών εκπαιδευτικών.
    Η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών)
   Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής)
   Ο καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
    Η αποχή από το σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19.     Τα παιδιά και τα μέλη του προσωπικού που εμφανίζουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 απαγορεύεται να προσέρχονται στο σχολείο. Συστήνεται προς τους γονείς ο έλεγχος των παιδιών για ενδεχόμενη εμφάνιση συμπτωμάτων με θερμομέτρηση πριν την αναχώρησή τους από το σπίτι.
    Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι πυρετός και βήχας. Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:
• Δυσκολία στην αναπνοή
• Μυαλγίες
• Ρίγος
• Πονοκέφαλος
• Δυσκαταποσία
• Ρινική καταρροή/συμφόρηση
• Ναυτία / έμετος
• Κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις


Οδηγίες ατομικής υγιεινής

• Αποφυγή στενής επαφής με οποιοδήποτε άτομο εμφανίζει πυρετό ή συμπτώματα από το αναπνευστικό, όπως βήχα ή πταρμό.
• Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
• Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Το κάθε παιδί θα πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο τα δικά του αντικείμενα.
• Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντιλου στους κάδους απορριμμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
• Τα παιδιά δεν πρέπει να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα, καθώς και να χρησιμοποιούν κοινά σκεύη όπως ποτήρια και μπουκάλια. Συστήνεται η χρήση ατομικού μπουκαλιού ή παγουριού από το κάθε παιδί.
• Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα όταν είναι εμφανώς λερωμένα, και οπωσδήποτε πριν τη λήψη τροφής και υγρών, μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα και μετά από πιθανή επαφή με εκκρίσεις ή άλλα σωματικά υγρά. Θα ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
• Η υγιεινή των χεριών για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα με χρήση αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος,
• Ευαισθητοποίηση και εγρήγορση για την πρώιμη αναγνώριση συμπτωμάτων. Σε περίπτωση εμφάνισης ακόμα και ήπιων συμπτωμάτων συμβατών με λοίμωξη COVID-19 (π.χ. βήχας, πυρετός, πονόλαιμος, γαστρεντερικά συμπτώματα) παραμονή στο σπίτι και ενημέρωση των υπευθύνων. Η ένδειξη για διενέργεια εργαστηριακού ελέγχου θα τίθεται κατά περίπτωση ανάλογα με την κρίση του θεράποντος ιατρού και τα επιδημιολογικά δεδομένα σε επίπεδο τμήματος, σχολείου ή/και γεωγραφικής περιοχής.

Εάν κάποιο παιδί εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 στο σχολείο

• Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του παιδιού
• Απομόνωση σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο του σχολείου έως την παραλαβή του παιδιού.
• Ιατρική αξιολόγηση και σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, εφόσον το παιδί εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα μοριακό διαγνωστικό τεστ.
• Εν αναμονή του αποτελέσματος, το παιδί παραμένει σε απομόνωση και κατ’ οίκον νοσηλεία, σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, ενώ το σχολείο συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.


Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορωνοϊό είναι θετικό

• Ενημερώνεται άμεσα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας και ο ΕΟΔΥ
• Ο ΕΟΔΥ ή άλλη αρμόδια υπηρεσία σε περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο επικοινωνεί με τον υπεύθυνο της σχολικής μονάδας για να γίνει η επιδημιολογική διερεύνηση και ιχνηλάτηση όλων των πιθανών επαφών του κρούσματος (προσωπικού και παιδιών κλπ.),
• Το παιδί ή ο ενήλικας μπορεί να επιστρέψει μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10ημέρου από την έναρξη των συμπτωμάτων και την πάροδο 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση τωνσυμπτωμάτων του
• Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί της ίδιας ομάδας/τμήματος θα απομακρυνθούν από το σχολείο, με οδηγίες για στενή παρακολούθηση της υγείας τους και εφόσον δεν εκδηλώσουν κάποιο ύποπτο σύμπτωμα, θα επιστρέψουν μετά από 14 ημέρες.


Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορωνοϊό είναι αρνητικό

Το παιδί μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του.

Παιδιά για τα οποία δίνεται η γενική σύσταση μακροχρόνιας αποχής από το σχολείο και χρήσης τηλε-εκπαίδευσης λόγω σοβαρού υποκείμενου νοσήματος

Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση για μακροχρόνια αποχή από το σχολείο πρέπει να λαμβάνεται εξατομικευμένα με προσεκτική στάθμιση της κατάστασης υγείας κάθε παιδιού από τον θεράποντα ιατρό σε συνεργασία με την οικογένεια.

1. Παιδιά που λαμβάνουν χημειοθεραπεία για κακοήθεια ή μετά από ομόλογη μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων εάν έχουν παρέλθει λιγότερο από 6 μήνες από την ολοκλήρωσή της.
2. Παιδιά μετά από αλλογενή μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από 12 μήνες.
3. Παιδιά μετά από μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από 24 μήνες.
4. Παιδιά με δρεπανοκυτταρική αναιμία.
5. Παιδιά με σοβαρή συγγενή ή επίκτητη ανοσοανεπάρκεια (HIVκαι CD420mg/μέρα)
6. Παιδιά με σοβαρή χρόνια νεφρική νόσο ή νεφρική ανεπάρκεια
7. Παιδιά με αιμοδυναμικά σημαντική συγγενή καρδιοπάθεια ή γνωστή μυοκαρδιοπάθεια
8. Παιδιά με χρόνια, σοβαρή πνευμονοπάθεια, όπως κυστική ίνωση με αναπνευστική ανεπάρκεια ή παιδιά με σοβαρό και μη ελεγχόμενο άσθμα, σύμφωνα με τη γνωμάτευση εξειδικευμένου κέντρου.
9. Παιδιά με σύνθετα μεταβολικά ή νευρολογικά προβλήματα


Γιατί η μάσκα είναι ένα δυνατό όπλο για να περιορίσουμε τη διασπορά του νέου κορωνοϊού;

• Γιατί περιορίζει την έκθεση μας στα σταγονίδια των γύρω μας

• Γιατί προστατεύει τους γύρω μας από τον ιό που πιθανόν έχουμε

• Γιατί η χρήση μάσκας από όλους μας θα αποτρέψει νέο μεγάλο κύμα πανδημίας και την ανάγκη για τη λήψη αυστηρών περιοριστικών μέτρων στην περιοχή όπου ζούμε.


Οδηγίες για τη σωστή χρήση της μάσκας

• Πριν εφαρμόσω τη μάσκα στο πρόσωπό μου:

Πλένω προσεκτικά τα χέρια μου με νερό και σαπούνι ή τρίβω καλά τα χέρια με αλκοολούχο αντισηπτικό υγρό μέχρι αυτό να στεγνώσει. ΔΕΝ ξεχνώ κανένα σημείο των χεριών και επιμένω ανάμεσα στα δάκτυλα.
• Με στεγνά και καθαρά χέρια αφαιρώ τη καθαρή μάσκα μου από το σακουλάκι που τη φυλάω, πιάνοντάς τη από το λαστιχάκι.
• Φέρνω τη μάσκα προσεκτικά στο πρόσωπό μου ώστε η ανοιχτόχρωμη πλευρά (εσωτερική) να ακουμπήσει τη μύτη και το στόμα μου κρατώντας το λαστιχάκι ακόμη με το χέρι.
• Με το άλλο χέρι εφαρμόζω το ένα λάστιχο στο αυτί μου και με αργή και προσεκτική κίνηση περνάω το δεύτερο λάστιχο και στο άλλο αυτί.
• Όταν τοποθετήσω και τα δύο λαστιχάκια στα αυτιά μου, φέρνω τα δάκτυλά μου στις δύο πλευρές της μύτης και πιέζω το έλασμα που έχει η μάσκα ώστε να αγκαλιάσει τη μύτη μου και συνεχίζω την απαλή κίνηση προς και πάνω στα ζυγωματικά μου.
• Τραβώ με ήπιες κινήσεις τη μάσκα από την κάτω πλευρά ώστε να ξεδιπλώσει και να αγκαλιάσει το πηγούνι μου.
• Ελέγχω ότι η μάσκα έχει εφαρμόσει καλά στο πρόσωπό μου και την νιώθω άνετα. Δοκιμάζω να μιλήσω για να καταλάβω ότι όταν χρειαστεί να το κάνω, αυτή δεν θα πέσει από τη μύτη μου.
• Θυμάμαι πάντα ότι εάν η μάσκα δεν εφαρμόζει απόλυτα στο στόμα και την μύτη μου και αφήνει κενά στο πρόσωπο μου δεν προσφέρει προστασία, αντιθέτως απλά με δυσκολεύει.
• Φυλάω τη μάσκα σε καθαρό σακουλάκι πριν την φορέσω.
• Τοποθετώ τη μάσκα μέσα στο σακουλάκι κρατώντας την από το ένα λάστιχο.
• Τοποθετώ την κάθε μάσκα σε ξεχωριστό σακουλάκι.
• Έχω πάντα μαζί μου στο σχολείο τουλάχιστον δύο μάσκες (σε ξεχωριστά σακουλάκια η καθεμιά).
• Αφαιρώ τη μάσκα από το πρόσωπό μου τραβώντας ταυτόχρονα και τα δύο λαστιχάκια.
• Τρίβω τα χέρια μου με αντισηπτικό διάλυμα μετά την αφαίρεση της μάσκας.
• Πλένω κάθε μέρα τις μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει την ίδια μέρα
• Πλένω τη μάσκα καλά, στο χέρι ή σε πλυντήριο, χρησιμοποιώ νερό σε υψηλή θερμοκρασία τουλάχιστον 60°C, και όταν στεγνώσει τη σιδερώνω καλά και την τοποθετώ σε καθαρό σακουλάκι.

Σε περίπτωση που μαθητής δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση μάσκας (μη ιατρικής ή ιατρικής/χειρουργικής), δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη σχολική τάξη και παραμένει σε ειδικό χώρο, με τήρηση όσο το δυνατόν επαρκούς απόστασης και των λοιπών μέτρων προστασίας, μέχρι την παραλαβή του από τους γονείς/κηδεμόνες του. Ο ειδικός χώρος ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, υπό την εποπτεία του Διευθυντή της σχολικής μονάδας.


Εκπαιδευτικές εκδρομές, μετακινήσεις μαθητών, σχολικές βιβλιοθήκες, μαθητικοί διαγωνισμοί, σχολικές εκδηλώσεις και τελετές

1. Δεν πραγματοποιούνται εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις, μαθητικά συνέδρια, σχολικά πρωταθλήματα και προγράμματα ανταλλαγής μαθητών και εκπαιδευτικών. Διδακτικές επισκέψεις και περίπατοι δύνανται να διεξάγονται ανά τμήμα με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

2. Οι σχολικοί εορτασμοί πραγματοποιούνται εντός του κάθε τμήματος.

3. Εκδηλώσεις (π.χ. τελετές αποφοίτησης) είναι δυνατόν να πραγματοποιούνται με την παρουσία μόνο μαθητών και εκπαιδευτικών, ενδεχομένως κατά τμήματα ή με μέρος των τμημάτων, αναλόγως του διαθέσιμου χώρου, ώστε να τηρούνται οι απαραίτητες κοινωνικές αποστάσεις.

Ολοήμερο Πρόγραμμα

Το Ολοήμερο Πρόγραμμα λειτουργεί κανονικά με τήρηση των μέτρων που ισχύουν και για τα τμήματα πρωινής ζώνης.

Γενικά μέτρα προστασίας

1. Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών.

2. Προβλέπονται διαφορετικά διαλείμματα σε σταθερές ομάδες μαθητών, προκειμένου να αποφευχθούν ο συγχρωτισμός και η ανάμειξη διαφορετικών ομάδων. Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, τόσο το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διεξαγωγής μαθημάτων και διαλειμμάτων όσο και το πρόγραμμα εφημεριών δύναται να αναπροσαρμόζονται κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, με ευθύνη του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων

3. Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.

4. Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.


Καταγραφή και προσμέτρηση απουσιών

1. Οι απουσίες μαθητών σχετικά με τον κορωνοϊό COVID-19 καταγράφονται, αλλά δεν προσμετρώνται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Αν νοσεί από κορωνοϊό COVID-19 ο ίδιος ο μαθητής ή κάποιος που κατοικεί στο σπίτι του, με απαραίτητη προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

β) Αν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ, με απαραίτητη προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας.

2. Για τους μαθητές που απουσιάζουν εντασσόμενοι σε ευπαθείς ομάδες, προβλέπεται η παρακολούθηση μαθημάτων μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΛΗΣ

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Αγιασμός στο σχολείο




Αγιασμός

Ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 12:00 στον αύλειο χώρο του σχολείου με εκπροσώπους των μαθητών και των εκπαιδευτικών και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις σχολικές αίθουσες. Η προσέλευση των μαθητών, χωρίς σχολικές σάκες, θα γίνει στις 11:30 και θα αποχωρήσουν αμέσως μετά τη λήξη της τελετής του αγιασμού. Η παρουσία των γονέων στον αγιασμό δεν επιτρέπεται. Θα παρακαλούσαμε οι γονείς να παραμείνουν πέριξ του σχολείου για να παραλάβουν τα παιδιά. Σύμφωνα με το ΠΔ79/17 στο άρθρο 3, παρ. 6 διδασκαλία δεν γίνεται την ημέραέναρξης και λήξης μαθημάτων.

Βιβλία
Επειδή τη φετινή σχολική χρονιά στο συγκρότημα των δυο σχολείων θα λειτουργήσουν δυο (2) τμήματα της Πρώτης τάξης αντί για τρία (3) εκκρεμεί ένας αριθμός βιβλίων ο οποίος δεν έχει παραλειφθεί γι’ αυτό οι μαθητές θα παραλάβουν τα βιβλία τους την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020.

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ 25 
ΤΚ 38446 
ΤΗΛ. 24210-85739 
Από 15 έως και 29 Μαΐου 2019 από τις 09:00 - 13:00 θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές στο Σχολείο μας για το σχολικό έτος 2020-2021.Καλούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες που τα παιδιά τους :γεννήθηκαν από 1-1-2014 έως και 31-12-2014 να κάνουν αίτηση εγγραφής για να φοιτήσουν στην Α’ τάξη κατά το σχολικό έτος 2020-21. Εγγραφές μετά τις 30 Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Επισημαίνεται ότι :
1. Το Σχολείο μας λειτουργεί με ολοήμερο πρόγραμμα.
2. Δεν χρειάζεται οι γονείς να προσκομίσουν πιστοποιητικά γέννησης των παιδιών. Τα πιστοποιητικά αναζητούνται από τη διεύθυνση του δημοτικού σχολείου από το Πληροφοριακό σύστημα «myschool» δίνοντας ο γονέας τα παρακάτω στοιχεία:
επώνυμο,
όνομα μαθητή,
όνομα πατέρα,
όνομα μητέρας,
ημερομηνία γέννησης.
2. Οι γονείς θα προσκομίσουν το
βιβλιάριο υγείας του παιδιού και το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), το έντυπο παραλαμβάνεται από το σχολείο.
3. Θα καταθέσουν οι γονείς Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. 

4. Το νηπιαγωγείο εκδίδει Βεβαίωση Φοίτησης η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο Δημοτικό. Το Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό, διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο εγγραφής του μαθητή, με την λήξη των μαθημάτων.
5. Λόγω της πανδημίας του κορονοϊού θα πρέπει να αποφευχθεί ο συνωστισμός και να τηρηθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται από την Πολιτεία.

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σάββατο 9 Μαΐου 2020

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ








(Εlisabeth Louise Vigee-Le brun, Mουσείο Λούβρου Παρίσι)


ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ








ΜΑΝΑ

(Γεωργίου Μαρτινέλλη)



«Μάνα» κράζει το παιδάκι,

«Μάνα» ο νιος και «Μάνα» ο γέρος,

«Μάνα» ακούς σε κάθε μέρος,

α! τι όνομα γλυκό.

Τη χαρά σου και τη λύπη,
με τη μάνα τη μοιράζεις,
ποθητά την αγκαλιάζεις,
δεν της κρύβεις μυστικό.

Εις τον κόσμον άλλο πλάσμα,
δεν θα βρεις να σε μαντεύει,
σαν τη μάνα που λατρεύει,
σαν τη μάνα που πονεί.

Την υγειά της, τη ζωή της,
όλα η μάνα τ’ αψηφάει,
για το τέκνο π’ αγαπάει,
για το τέκνο που φιλεί.

Όπου τρέχεις, πάντα η μάνα,
με το νου σε συντροφεύει,
σε προσμένει, σε γυρεύει,
μ’ ανυπόμονη καρδιά.

Κι αν σκληρός εσύ φαρμάκια,
την ποτίζεις την καημένη,
πάντα η μάνα σ’ απανταίνει,
με τα ολόθερμα φιλιά.

Δυστυχής όποιος τη χάνει,
ο καημός είναι μεγάλος.
Σαν τη μάνα δεν είν’ άλλος,
εις τον κόσμο θησαυρός.

Κι’ όποιος μάνα πια δεν έχει,
«Μάνα» κράζει στ’ όνειρό του.
Πάντα «Μάνα» στον καημό του,
είν’ ο μόνος στεναγμός!






ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ










Να χαίρεστε τη μανούλα σας!!



Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ



Ο ΜΑΪΟΣ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ 





Ο Μάιος μας έφτασε 

εμπρός βήμα ταχύ 

να τον προϋπαντήσουμε 

παιδιά στην εξοχή. 

Δώρα στα χέρια του πολλά 

Και όμορφα κρατεί 

Και τα μοιράζει γελαστός 

Σε όποιον το ζητεί. 



ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ


Ο Μάιος ονομάστηκε έτσι από τη ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια) της οποίας το όνομα προήλθε με τη σειρά του από την ελληνική λέξη Μαία, τροφός και μητέρα.

Πρωτομαγιά ονομάζεται η πρώτη μέρα του Μαΐου και είναι ημέρα εορτασμού της άνοιξης για πολλές χώρες του κόσμου, η ανθρώπινη χαρά για την άνοιξη, η αυθόρμητη λατρεία της βλάστησης. Τόπος εορτασμού λοιπόν είναι η εξοχή. Ο εορτασμός της έχει τις ρίζες του στο παρελθόν, με πολλά από τα αρχαία έθιμα να επιβιώνουν μέχρι και σήμερα…

Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Aπό τις παλαιότερες γιορτές, ήταν τα Aνθεστήρια, η γιορτή των λουλουδιών. Αυτή ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Eλλήνων. Iδρύθηκε πρώτα στην Aθήνα, όπου με μεγαλοπρέπεια βάδιζαν προς τα ιερά πομπές με καλάθια, που έφερναν άνθη.
ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

Η αναγέννηση της φύσης στην Ελλάδα συμβολιζόταν με διάφορα έθιμα όπως : το μαγιάτικο στεφάνι στην πόρτα των σπιτιών από διάφορα άνθη και καρπούς.

το Μαγιόξυλο στην Κέρκυρα (κορμός τρυφερού κυπαρισσιού στολισμένος με άνθη και ένα στεφάνι περιφερόταν από νέους στους δρόμους της πόλης), το Μαγιόπουλο στο Βόλο (παιδί που ενσάρκωνε το Μάη, στολισμένο με λουλούδια, συνοδευόταν στην περιπλάνησή του στους δρόμους από χορό προσωπιδοφόρων που τραγουδούσε μαγιάτικα τραγούδια), οι Μάηδες στη Μακρινίτσα κ.ά.


ΜΑΗΔΕΣ ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛ






ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΘΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΘΕΟΦΙΛΟ

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
Η πρώτη του Μάη εκτός από τη γιορτή των λουλουδιών είναι και γιορτή των εργαζομένων

Την Πρωτομαγιά του 1886 στην πόλη Σικάγο των ΗΠΑ κήρυχτηκε από τους εργαζόμενους γενική απεργία που διεκδικούσαν το οκτάωρο εργασίας -το κεντρικό σύνθημα ήταν «8 ώρες εργασία, 8 ώρες ανάπαυση και μόρφωση, 8 ώρες ύπνος».

Η απεργία κινητοποίησε περί τις 100.000 απεργούς στο Σικάγο και ακολούθησαν διαδηλώσεις, συμπλοκές με την Αστυνομία, θύματα και συλλήψεις.

Ύστερα από τα γεγονότα αυτά καθιερώθηκε στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, οι εργαζόμενοι τη μέρα αυτή να απεργούν, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες δουλειάς.



ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ



ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Του Μαγιού ροδοφαίνεται η μέρα ,

που ωραιότερη φύση ξυπνάει

και την κάνουν λαμπρά και γελάει

πρασινάδες , αχτίνες , νερά.



Άνθη κι άνθη βαστούνε στο χέρι ,

παιδιά κι άντρες , γυναίκες και γέροι.

Ασπροντύματα , γέλια , και κρότοι ,

όλοι δρόμοι γιομάτοι χαρά.



Ναι χαρείτε του χρόνου την νιότη ,

άντρες , γέροι , γυναίκες παιδιά.

(Διονύσης Σολωμός)






ΔΕΞΟΥ ΜΑΗ

Η Άνοιξη, δροσιές γεμάτη

καρτερεί μεσοκαμπής

στ’ ανθισμένο της παλάτι

Μάη μου για να μπεις.

Δέξου φούχτες τα λουλούδια

απ’ την πλούσια ποδιά

δέξου Μάη γλυκά τραγούδια

κι από τα παιδιά.

(Στέλιος Σπεράντζας)



Ο ΜΑΗΣ ΕΧΕΙ ΜΥΣΤΙΚΑ

(Τραγούδι: Παντελής Θαλασσινός) 



Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

                                   Θρησκευτικά ΣΤ Δημοτικού


Καλησπέρα παιδιά ελπίζω να σας ξαναβρίσκω μετά το Πάσχα γεμάτους υγεία και χαρά.Νέα δραστηριότητα για τα θρησκευτικά μας ένα πολύ ενδιαφέρον παζλ που μας δείχνει τις κρυμμένες σημασίες της Καινής και της Παλαιάς Διαθήκης.

                                                            Σωτήρης Γκέκας

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Γυμναστική για Όλους στο Σπίτι

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Συνεχίζουμε με τον κ JOE!!!

https://www.youtube.com/watch?v=HCtg5QDD_r0





Μάθημα Φυσικής Αγωγής για Ε' και Στ' Τάξεις


Συνοδευτικό Υλικό για το Σπίτι- Μάθημα 12 - Πίνακας 5.1
Παιδιά καλημέρα. Γράψε στους παρακάτω δύο πίνακες τι θα κάνεις τις επόμενες δύο εβδομάδες για να βελτιώσεις την αερόβια ικανότητα (δείτε το παράδειγμα που ανήρτησα στης 3/4/2020, «Γυμναστική για Ε’ και Στ’ Τάξεις – Γυμνάζομαι στο Σπίτι στην Εποχή Της Καραντίνας») Μετά, στείλτε το (σε μορφή φωτογραφίας, ή έγγραφο) ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ  στο η-τάξη. Είναι εύκολο!
1η εβδομάδα
Δευτέρα
Τρίτη
Τετάρτη
Πέμπτη
Παρασκευή
Σάββατο
Κυριακή


















2η εβδομάδα
Δευτέρα
Τρίτη
Τετάρτη
Πέμπτη
Παρασκευή
Σάββατο
Κυριακή



















Κυριακή 12 Απριλίου 2020

ΠΑΣΧΑ

Καλημέρα και καλή Μεγάλη Εβδομάδα. Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο https://eclass02.sch.gr/courses/9350195177/  για να δείτε χρήσιμες πληροφορίες για το Πάσχα. Κάνετε εγγραφή στο μάθημα και γράψτε το μήνυμα σας στον τοίχο του μαθήματος . Κάντε μια ευχή και ανεβάσετε μια όμορφη φωτογραφία.

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Καλησπέρα,
στέλνω κάποια links που θεωρώ χρήσιμα και ήθελα ξανά να σας πω ότι αν υπάρχει/υπάρξει αίτημα για οτιδήποτε άπτεται των ειδικοτήτων μας από γονέα, μαθητή, δάσκαλο είμαστε διαθέσιμοι να βοηθήσουμε μέσω του σχολείου

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/entypa-drastiriotiton-enapanasyndeomaste.pdf

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/epanasyndeomaste-sto-sxoleio-e-istories-drastiriotites-stin-taksi-COVID-19.pdf?fbclid=IwAR0Icwren0Hg64rjldiG3-1PGeQFbYSXD9Z1NTuFd3-GGtONi8naPncgjXg

για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών και παιδιών κατά τη διάρκεια της παραμονής στο σπίτι:
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/menoumespitisyndedemenoi--psichologiki-stirixi-gia-oikogeneies.pdf?fbclid=IwAR2vcSXEiZmCU8ofprfgtFPNUjbdYGsFYITt6HhglSmlG-LdfZfPcI1udUA

κάποιες χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς:
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/psychologiki-stirixi-paidiwn-apo-goneis-gia-koronoio-covid19.pdf

αλλά και για εκπαιδευτικούς:
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/psychologiki-stirixi-st-sxolei-gia-koronoio_covid19.pdf?fbclid=IwAR2Q_KmOxzy2a7Vbsgb8MsoH4cnezPWwbvUOzbp-q_s3uNnOLHXWJCWThtY

Καλή συνέχεια
'Αρης Γκανούρης
Ψυχολόγος
MSc Ψυχική Υγεία
6973019047

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Θρησκευτικά ΣΤ δημοτικού 

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ-ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗ ΜΟΡΦΗ.ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ Κ. ΑΛΜΠΑΝΑΚΗ ΞΑΝΘΗ,ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ.ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ link ΕΙΝΑΙ *.pps ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΕ ΤΟ powerpoint.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/954

Σωτήρης Γκέκας
Μελέτη περιβάλλοντος Α δημοτικού 

ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΔΥΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ(ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ)

https://teachergeorgiasclass.weebly.com/uploads/4/5/0/7/45072177/μήνες-φυλλο_εργασιας_2.pdf

https://teachergeorgiasclass.weebly.com/uploads/4/5/0/7/45072177/Οι_βλαβερές_ακτίνες_του_ήλιου.pdf

Σωτήρης Γκέκας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ -ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ



Καλημέρα παιδιά. Να είστε καλά και να προσέχετε. Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για τα μαθηματικά.

ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Γυμναστική για Ε' και Στ' Τάξεις


ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ

Καλημέρα παιδιά. Ελπίζω ότι αυτή η ώρα του περιορισμού θα περάσει γρήγορα και ανώδυνα για όλους μας. Τώρα που είμαστε όλοι κλεισμένοι στα σπίτια μας, είναι η κατάλληλη στιγμή να συνεχίσουμε το πρόγραμμα μας «Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο», με τη διαφορά ότι μπορούμε να το κάνουμε στα σπίτια μας με τη βοήθεια μελών της οικογένειας. Προκειμένου να διατηρηθούμε σε φόρμα και να συνεχίσει το πρόγραμμα, σας έστειλα το βιβλίο μαθητή μαζί με το συνοδευτικό υλικό. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο μάθημα 12 «Πλάνο για τρέξιμο –περπάτημα τις επόμενες 2 εβδομάδες» (σελίδα 6 στο βιβλιαράκι «Συνοδευτικό Υλικό»).

Εδώ έχουμε δύο πίνακες που μας βοηθούν να προγραμματίσουμε τις επόμενες δύο εβδομάδες σωματικής δραστηριότητας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε ενώ είμαστε στο σπίτι είναι 1. . Να βελτιώσουμε τη δύναμη των κοιλιακών-ραχιαίων και των χεριών, και 2. Να βελτιώσουμε την αερόβια ικανότητά μας. Έχουμε ήδη κάνει ένα πρόγραμμα με κοιλιακούς, ραχιαίους και κάμψεις, οπότε τώρα ας κάνουμε ένα πρόγραμμα για να βελτιώσουμε την αερόβιά μας ικανότητα.

Ένας τέλειος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να συμμετάσχετε στο βίντεο του YouTube που σας στέλνω κάθε μέρα εδώ και πάνω από μία εβδομάδα, «The Body Coach: PE (φυσική αγωγή) with  Joe». Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για να αυξήσετε την αερόβια σας ικανότητα λίγο κάθε μέρα. Έτσι, μπορείτε να το βάλετε στο χρονοδιάγραμμά σας. Δημοσιεύω την ζωντανή ροή του προγράμματος στην η-τάξη κάθε μέρα στις 11 π.μ.
Ένας άλλος τρόπος να αυξήσετε την αερόβια ικανότητά σας είναι να βγείτε με έναν από τους γονείς για γρήγορο περπάτημα ή τρέξιμο, για παράδειγμα, τρεις φορές την εβδομάδα. Μπορείτε να κάνετε έναν συνδυασμό περπατήματος με τρέξιμο, ή ένα από τα δύο. Ξεκινήστε αργά και θα ανακαλύψετε ότι η αερόβιά σας ικανότητα θα βελτιωθεί μέσα σε λίγες μέρες! Έχω επίσης δημοσιεύσει ένα βίντεο το περασμένο Σάββατο που δείχνει μερικά κόλπα που μπορείτε να κάνετε με το σχοινάκι που θα σας βοηθήσουν επίσης να βελτιώσετε την αερόβιά σας ικανότητα. ΚΑΙ, μην ξεχάσετε να κάνετε ποδήλατο! Να θυμάστε πάντα να βγαίνετε έξω με ένα γονέα και να καταχωρείτε την έξοδό σας στο 13033, αριθμός έξι, «σωματική δραστηριότητα»!

Για παράδειγμα, εδώ είναι το πρόγραμμα δύο εβδομάδων που έφτιαξα για τον εαυτό μου, για να αυξήσω την αερόβιά μου ικανότητα:

Δευτέρα
Τρίτη
Τετάρτη
Πέμπτη
Παρασκευή
Σάββατο
Κυριακή
 11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ Περίπατο στην παραλία
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ πεζοπορία στη Γορίτσα
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ σκοινάκι στη ταράτσα
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ Περίπατο στην παραλία
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ Ποδήλατο για 40 λεπτά
Καθαριότητα/
Συμμάζεμα σπιτιού
Περπάτημα μέχρι το Α/Β για τρόφιμα 20λεπτά
Ξεκούραση
6μμ
Περίπατο στην παραλία


2η εβδομάδα:
Δευτέρα
Τρίτη
Τετάρτη
Πέμπτη
Παρασκευή
Σάββατο
Κυριακή
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ σκοινάκι στη ταράτσα
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ Ποδήλατο για 40 λεπτά
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.

11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.
6μμ Ποδήλατο για 40 λεπτά
11πμ Γυμναστική με τον κ. Joe.

Καθαριότητα/
Συμμάζεμα σπιτιού
Περπάτημα μέχρι το Α/Β για τρόφιμα 20λεπτά
Ξεκούραση
6μμ
Περίπατο στην παραλία

Τέλος θα ήθελα να ορίσω μία μέρα και ώρα που θα συναντηθούμε όλοι μαζί με βίντεο κλήση. Μπορούμε να συναντηθούμε κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα, ίσως Τρίτη βράδυ στις 21:00; Μαζί, μπορούμε να βρούμε νέες ιδέες για να διατηρηθούμε σε φόρμα και να ξοδέψουμε εποικοδομητικά το χρόνο μας κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Ενημερώστε με αν μπορείτε να συναντηθούμε στο email μου: ameletiadis@gmail.com. Μου λείπετε. Μένουμε ασφαλείς. Μένουμε σπίτι. Με αγάπη από την κ ‘Αντζελα.