Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ VILLAREJO ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Το ταξίδι μας στην Ισπανία ήταν υπέροχο. Φτάσαμε στο Βιγιαρέχο Ντε Σαλβάνες την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2023. Τη Δευτέρα 12 του μηνός επισκεφθήκαμε για πρώτη φορά τον πύργο της πόλης και μας δόθηκαν κάποιες ιστορικές πληροφορίες για το όνομα της πόλης. Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το σχολείο και ξεναγηθήκαμε στο σχολείο όπου όλες οι τάξεις μας ετοίμασαν κάτι. Ήταν πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τα παιδιά στο νηπιαγωγείο να τραγουδούν για εμάς και εντυπωσιαστήκαμε από την πέμπτη τάξη των οποίων οι μαθητές έδειξαν το ανθρώπινο νευρικό σύστημα. Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί μας έκαναν μια παρουσίαση του σχολείου τους και οι μαθητές κάθε χώρας συμμετείχαν σε ένα επιστημονικό πείραμα. Φάγαμε στο σχολείο παραδοσιακή παέγια. Μετά το μεσημεριανό γεύμα επισκεφθήκαμε το Recespana και μάθαμε τα πάντα για το ελαιόλαδο. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας μόνο λίγες ώρες και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το δείπνο καλωσορίσματος που ετοιμάστηκε για εμάς.

Η δεύτερη μέρα ήταν μια περιπέτεια. Μετά το πρωινό πήραμε το λεωφορείο για τη Μαδρίτη, αλλά έβρεχε όλη την ημέρα. Επισκεφθήκαμε πρώτα το παλάτι και τον καθεδρικό ναό. Στη συνέχεια πήγαμε σε ένα διάσημο σοκολατένιο και δοκιμάσαμε churros και ζεστή σοκολάτα. Μετά από αυτό πήγαμε στην κεντρική πλατεία της Μαδρίτης και στη συνέχεια πήγαμε για μεσημεριανό γεύμα σε μια παμπ στη Μαδρίτη. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το μουσείο του Nicola Tesla και μάθαμε για την ηλεκτρική ενέργεια. Τελικά επιβιβαστήκαμε σε ένα ανοιχτό λεωφορείο και κάναμε μια περιήγηση γύρω από τα Χριστούγεννα διακοσμημένα Μαδρίτη.

Την τρίτη μέρα επισκεφθήκαμε την πόλη της Κουένκα. Ήταν φοβερό. Πήγαμε για πρώτη φορά σε ένα μουσείο φυσικής και παρακολουθήσαμε ένα ντοκιμαντέρ για τους δεινόσαυρους στο πλανητάριο. Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στο μουσείο και μας δόθηκε μια προσομοίωση ενός σεισμού. Στη συνέχεια τα παιδιά συμμετείχαν στο εργαστήριο ρομποτικής. Στη συνέχεια πήγαμε για μεσημεριανό γεύμα και περπατήσαμε σε όλη την πόλη και τα κάστρα. Το απόγευμα απολαύσαμε λίγο ελεύθερο χρόνο για να πάρουμε μερικά αναμνηστικά.

Την τέταρτη μέρα πήγαμε στα αξιοθέατα στο Villarejo de Salvanes και μάθαμε για τον ταύρο τρομακτικό. Στη συνέχεια πήγαμε στο σχολείο και έγιναν οι παρουσιάσεις και το πείραμα κάθε χώρας. Γευματίσαμε στο σχολείο και στη συνέχεια έγινε η τελετή πιστοποίησης.

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι. Περάσαμε υπέροχα.