Γεια σας παιδιά!
Είναι ώρα να ασχοληθούμε με τα μαθηματικά. Θυμόμαστε ότι
μελετάμε πρώτα πολύ καλά τη θεωρία και μετά λύνουμε προσεκτικά
τις ασκήσεις. Τις ασκήσεις (όχι τα κουίζ) τις γράφουμε πρώτα στο τετράδιο μας,
τις φωτογραφίζουμε ή τις σκανάρουμε και έπειτα τις στέλνουμε στο mail. H συγκεκριμένη
εργασία θα πρέπει να παραδοθεί μέχρι την επόμενη Παρασκευή 3/4/2020
Με πολλή αγάπη
Ο δάσκαλός σας
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Οι μαθητές να είναι ικανοί:
Να διαβάζουν, να γράφουν και να
διατάσσουν φυσικούς αριθμούς ως το 1.000.000
· Να γνωρίζουν την αξία θέσης ψηφίου στους φυσικούς αριθμούς
· Να μπορούν να κάνουν σύγκριση και διάταξη στους φυσικούς αριθμούς
· Να στρογγυλοποιούν τους φυσικούς αριθμούς
· Να μάθουν να λύνουν προβλήματα.
1. Θυμόμαστε ποιοι είναι οι φυσικοί αριθμοί
ΦΥΣΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Πηγή:anoixtosxoleio.weebly.com
ΑΡΤΙΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ (Πατάμε τον σύνδεσμο)
Συμπληρώνω τον πίνακα:
Πηγή:http://daskalosa.eu
2. Η αξία κάθε ψηφίου
Άβακας
Η αξία κάθε ψηφίου στον αριθμό 450.367.982
Πηγή:http://daskalosa.eu
3. Σύγκριση και διάταξη στους φυσικούς αριθμούς:
4.Στρογγυλοποίηση στους φυσικούς αριθμούς:
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ - ΚΟΥΙΖ (Πατάμε τον σύνδεσμο)
Στρογγυλοποίησε τους παρακάτω αριθμούς στο υπογραμμισμένο ψηφίο:
α) 634……………………… δ) 99.738……………………………
β) 562.328……………………….. ε) 875………………………………
γ) 1.445.218……………………… στ) 1.389.245……………………….
5. Πώς λύνουμε ένα πρόβλημα
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
Τρεις φίλοι κάνουν συλλογή αυτοκινήτων. Ο Νικολάκης έχει 38 αυτοκίνητα, ο Μιχάλης 12 λιγότερα από το Νικολάκη και ο Αναστάσης 6 περισσότερα από το σύνολο των άλλων δύο. Πόσα αυτοκινητάκια έχουν συνολικά τα 3 αγόρια;
6. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ-ΚΟΥΙΖ
Πηγή: https://anoixtosxoleio.weebly.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου